Απαντήστε τώρα εκείνη την κλήση!

Με δυο λόγια:

Παρότι απαράδεκτο, δυστυχώς συμβαίνει και μάλιστα συχνά. Υπάρχουν “επαγγελματίες” που δεν απαντούν το τηλέφωνο όταν τους καλεί άγνωστος για αυτούς αριθμός. Ακόμη χειρότερα, το ίδιο συμβαίνει και σε περιπτώσεις που γνωρίζουν τον καλούντα. Αυτή είναι μία αδιανόητη πρακτική στο χώρο των πωλήσεων!

Μιλούσα πριν μία εβδομάδα με ένα τεχνίτη. Έχω ένα έργο το οποίο πρέπει να προχωρήσει σύντομα. Συμφωνήσαμε ότι θα συναντηθούμε για να ελέγξει την κατάσταση από κοντά και να φροντίσει να δώσει προσφορά για την εκτέλεση του συγκεκριμένου έργου. Πρότεινε να μιλήσουμε τηλεφωνικώς για την επιβεβαίωση της συνάντησης δύο μέρες πριν την ημερομηνία την οποία ορίσαμε. Πράγματι, τον κάλεσα γι’ αυτό, στα χρονικά περιθώρια που είχαμε συμφωνήσει. Δεν απάντησε την κλήση μου, παρ’ ότι είχε αποθηκεύσει τον αριθμό μου.

«Σιγή ασυρμάτου». Μια απαράδεκτη κατάσταση στις πωλήσεις

Σκέφτηκα ότι θα ήταν απασχολημένος με την τρέχουσα εργασία του. Αποφάσισα λοιπόν να τον καλέσω εκ νέου αργά το απόγευμα. Θεώρησα ότι τότε θα είχε περισσότερο χρόνο. Εξάλλου δεν είχαμε πολλά να πούμε στο τηλέφωνο, παρά μόνο να επιβεβαιώσουμε την ώρα της συνάντησής μας. Όμως και πάλι απέτυχα να του μιλήσω. “Σιγή ασυρμάτου” από την άλλη μεριά.

Εκείνο το οποίο με προβλημάτισε, ήταν το γεγονός ότι γνώριζε τον αριθμό μου. Άρα αν δεν είχε δυνατότητα να μου μιλήσει τη στιγμή που τον καλούσα, θα μπορούσε να με καλέσει ο ίδιος όποτε είχε δυνατότητα. Δεν το έκανε. Αυτό όμως έκανε εμένα να κάνω κάτι καλύτερο. Αναζήτησα άλλον επαγγελματία. Κανόνισα τη συνάντηση με αυτόν. Με κάλεσε μόνος του το προηγούμενο βράδυ της συνάντησης, για να επιβεβαιώσει ότι όλα ήταν εντάξει μ’ εμένα.

“Η μέρα με τη νύχτα” ως προς τη συμπεριφορά. Ειδικά για κάποιον που ασχολείται με πωλήσεις …

Περιττό να σας πω ότι το συμβόλαιο συνεργασίας, υπογράφτηκε με τον δεύτερο.

Με κέρδισε η συνέπεια. Η τιμή ήλθε σε δεύτερο επίπεδο.

Η ευγένεια σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο είναι καταλύτης σωστών συνεργασιών Click To Tweet

Τα μαθήματα από μια αναπάντητη κλήση

Αν μπορέσει κανείς να εξάγει συμπεράσματα από το συγκεκριμένο πραγματικό παράδειγμα, αυτά είναι αυτονόητα. Ταυτόχρονα όμως αγνοούμενα σε πολλές – πολλές περιπτώσεις.

  • Αν είστε επαγγελματίας πρέπει να απαντάτε όλες τις κλήσεις σας. Ακόμα και από αγνώστους. Κάποιος από αυτούς, μπορεί να είναι ο επόμενος μεγάλος πελάτης σας!
  • Αν ισχύει το προηγούμενο, είναι προφανές ότι δε νοείται να μην απαντάτε σε κλήσεις υπαρχόντων πελατών ή υποψηφίων πελατών
  • Αν έχετε κάποιο κώλυμα να απαντήσετε εκείνη τη στιγμή, επανέλθετε αμέσως όταν ελευθερωθείτε
  • Ποτέ μη θεωρήσετε ότι είστε ο αποκλειστικός επαγγελματίας, ή η μόνη επιχείρηση που μπορεί να εκτελέσει ένα συγκεκριμένο έργο. Ειδικά σήμερα, με την απίστευτη ευκολία συνεργασιών και συνεργειών επαγγελματιών και επιχειρήσεων σε διεθνές επίπεδο
  • Οι κανόνες καλής συμπεριφοράς δε μένουν έξω από το κατάστημα ή την επιχείρησή σας. Πρέπει να δείξετε και αποδείξετε ότι θα πραγματοποιήσετε μια εξαιρετική εργασία. Ειδικά τώρα, που η κοινωνία και οι επιχειρήσεις αρχίζουν να αναθερμαίνονται και να αναθερμαίνουν τη οικονομία. Όλα αυτά βεβαίως, αν σας ενδιαφέρει να έχετε πωλήσεις

Εν ολίγοις, η συνέπεια και η τήρηση των βασικών κανόνων ευγενικής συμπεριφοράς, ποτέ δεν έβλαψαν κανέναν. Τόσο σε προσωπικό, όσο και επαγγελματικό επίπεδο…

Sharing is caring ...

Πιθανόν να σας ενδιέφερε επίσης

Leave a Reply

Your email address will not be published.