Το καλύτερο δώρο για τους πελάτες σας

Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν. Επικίνδυνα. Φέτος όλα θα είναι διαφορετικά. Με ανοικτά, κλειστά ή υπολειτουργούντα φυσικά καταστήματα. Όπως κι αν έχει, κάτω από άλλες συνθήκες.

Ακόμη και τα ηλεκτρονικά καταστήματα τώρα λειτουργούν σε πρωτόγνωρες γι’ αυτά καταστάσεις. Άμεση και καταλυτική σύγκριση τιμών από τους πελάτες με ένα «κλικ». Μαζικές παραγγελίες. Απρόβλεπτες διακυμάνσεις των αποθεμάτων. Εταιρείες ταχυμεταφορών σε απόγνωση. Πελάτες που θέλουν τα προϊόντα που παρήγγειλαν αμέσως μόλις πάτησαν το πλήκτρο «Ολοκλήρωση της Παραγγελίας».

Κι εσείς εκεί, αναμένοντας να δείτε πότε θα ανοίξετε την επιχείρησή σας ξανά. Είτε προσπαθώντας να διαχειριστείτε το e-shop που έχει φτάσει στα όριά του. Και κάπου εκεί ο πελάτης έχει χαθεί. Έχει γίνει μια ανάμνηση. Ή έχει γίνει μια εγγραφή στο site σας. Πάντως είναι απρόσωπος.

Παγίδα ή ευκαιρία. Διαλέξτε.

Κι εδώ βρίσκεται η παγίδα. Ή η ευκαιρία.

Η παγίδα είναι ο κίνδυνος να αγνοήσετε τον πελάτη. Να επικεντρωθείτε στον αγώνα της επιβίωσης. Να σας καταβάλλει το άγχος της κρίσης. Οι δυσοίωνες προοπτικές του αύριο. Και να ξεχάσετε αυτόν που  είναι το πραγματικό σας μέλλον. Με αποτέλεσμα να σας ξεχάσει κι εκείνος. Και τότε οι δυσοίωνες προοπτικές μετατρέπονται σε ζοφερή πραγματικότητα…

Και ποια είναι η ευκαιρία;

Να κάνετε ό,τι δεν κάνουν οι άλλοι. Να θυμηθείτε εκείνους που σας δίνουν ζωή και σας συντηρούν. Τους πελάτες σας. Έστω κι αν τώρα δεν τους βλέπετε. Για τους οποιουσδήποτε λόγους. Κι ακόμη περισσότερο γι’ αυτό. Προσπαθήσετε να γίνετε δημιουργικοί. Σκεφθείτε πώς θα θέλατε να σας συμπεριφερθούν αντίστοιχα ως πελάτες. Πράξετε έστω κάτι απλό. Που δεν κοστίζει, αλλά αξίζει. Προγραμματίσετε να στείλετε ευχές εν όψει των εορτών. Προσωπικές ευχές. Σε όλους όσους σας στήριξαν και σας στηρίζουν, αγοράζοντας από εσάς προϊόντα και υπηρεσίες.

Είναι εύκολο, απλό, αλλά και εύκολο να αμεληθεί. Ιδιαίτερα σε αυτές τις συνθήκες που λειτουργούμε. Όμως αν το κάνετε, ο παραλήπτης θα αισθανθεί ότι δεν τον ξεχάσατε. Και θα σας θυμηθεί κι εκείνος. Όποτε έλθει η ώρα.

Η προσοχή, η αναγνώριση, η επαφή είναι το καλύτερο δώρο για τους πελάτες σας. Click To Tweet

Η προσοχή, η αναγνώριση, η επαφή ήταν πάντα σημαντική για τους πελάτες σας. Και είναι ακόμη περισσότερο σήμερα. Ίσως είναι το καλύτερο δώρο που μπορείτε να τους προσφέρετε τώρα. Και πάντα.

Sharing is caring ...

Πιθανόν να σας ενδιέφερε επίσης

Leave a Reply

Your email address will not be published.