Έχετε ως στόχο την ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών σας; Θέλετε να αποτελεί στρατηγική επιλογή όχι μόνο δική σας αλλά όλων των συνεργατών σας, σε κάθε σημείο της επιχειρήσεώς σας; Σας προβληματίζει το γεγονός ότι υπάρχουν παράπονα πελατών; Ακόμη χειρότερα, φοβάστε ότι οι δυσαρεστημένοι πελάτες σας δεν παραπονούνται αλλά πηγαίνουν στον ανταγωνισμό και παραμένουν εκεί; Εάν αυτά και ανάλογα θέματα σας απασχολούν, οι συνεργάτες μου κι εγώ πιθανόν να έχουμε τη δυνατότητα να σας βοηθήσουμε. Προσφέρουμε τρεις ομάδες υπηρεσιών: Συμβουλευτική Υποστήριξη, Επιμόρφωση, Ομιλίες.
Πιο αναλυτικά:
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
Θέλετε μια ολοκληρωμένη στήριξη στον τομέα της ποιοτικής εξυπηρέτησης των πελατών σας; Προσεγγίζουμε τα θέματα που σας απασχολούν με μια ιδιαίτερα αποτελεσματική και προσωποποιημένη μεθοδολογία. Ονομάζεται «4Ε» και βασίζεται στην μέτρηση και ανάλυση της αντίληψης του πελάτη για την ποιότητα εξυπηρέτησής του από την επιχείρησή σας. Οι πιθανές προτάσεις μας για τη βελτίωση της διαδικασίας εξυπηρέτησης των πελατών σας εξαρτώνται από τα ευρήματα αυτής της έρευνας και τη συζήτησή μας με εσάς. Το αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας μας είναι η επίτευξη του στόχου σας: να έχετε πελάτες οι οποίοι όχι μόνο αγοράζουν από εσάς ξανά και ξανά, αλλά φέρνουν στην επιχείρησή σας νέους αγοραστές, που μένουν ικανοποιημένοι και φέρνουν με τη σειρά τους ακόμη περισσότερους πελάτες…
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Έχετε κουραστεί από την ατέλειωτη «σεμιναριολογία»; Πιθανόν θεωρείτε τα σεμινάρια χάσιμο χρόνου;
Δεν σας αδικώ!
Από την άλλη μεριά, εκείνο το οποίο μπορώ να σας διασφαλίσω είναι ότι αν χρειασθεί επιμόρφωση των ανθρώπων σας από εμάς, αυτή θα γίνει έπειτα από προσεκτική ανάλυση των ιδιαιτεροτήτων της επιχειρήσεώς σας, των πελατών της και των στόχων σας.
Τα θέματα που καλύπτονται είναι:
Η εξυπηρέτηση του πελάτη
Η διασφάλιση της ποιότητας των προϊόντων και υπηρεσιών σας
Η διατήρηση των υπαρχόντων πελατών και η προσέλκυση νέων, και
Η αύξηση των πωλήσεων μέσω της ικανοποίησης των πελατών σας.
Ο σχεδιασμός του προγράμματος θα γίνει έτσι ώστε να επιφέρουμε τις όποιες αλλαγές επιθυμείτε για να επιτύχετε πραγματικά ποιοτική εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των πελατών σας. Πιστεύω στην εκπαίδευση με στόχους και όχι στην «εκπαίδευση για την εκπαίδευση». Ας εξετάσουμε μαζί τη δική σας περίπτωση, ασφαλώς χωρίς καμία δέσμευσή σας.
ΟΜΙΛΙΕΣ
Θέλετε να ενεργοποιήσετε γρήγορα τους ανθρώπους σας στην κατεύθυνση της ποιοτικής εξυπηρέτησης των πελατών σας; Επιθυμείτε να μοιρασθείτε το όραμά σας για την πλήρη ικανοποίηση των πελατών σας με τους συνεργάτες σας μέσα και έξω από την επιχείρησή σας;
Ίσως μπορώ να σας βοηθήσω σε αυτό. Λένε ότι μιλώ «από καρδιάς». Δε θα διαφωνήσω. Θα συμπληρώσω ότι το κάνω αφού πρώτα μελετήσω ορθολογιστικά τους στόχους που πρέπει να επιτύχω και τα μηνύματα που πρέπει να δώσω στο ακροατήριο. Ας μιλήσουμε…
Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τις παραπάνω λύσεις, και πώς θα ήταν δυνατόν να βοηθήσουν και τη δική σας επιχείρηση, παρακαλούμε ελάτε σε επαφή μαζί μας πατώντας το παρακάτω κουμπί με τίτλο: “Περισσότερες πληροφορίες…”